sedih,happy n kecewa..

salam,minggu ni adalah minggu yang penuh dengan perasaan.hari ni,aku happy sangat2 sbb saya dah bebas dari ujian akhir taon....syoknye!!! x payah belajar!!lagi satu,saya nak gi tau yang saya sekarang nie dah berjaya lupakan die...sebenarnye,semalam,die ade sms saye... hmm, saya kecewa sangat dengan perangai die... so,saya dah ambik keputusan untuk lupakan die dan nampaknye,saya telah berjaye!!!hmm,semalam jugak saya ade sms kawan saya punye ex-bf... nak tau x,saya hanya nak tolong die.. tapi saya pulak dituduh menyebabkan pergaduhan antara merekan... saya jugak dikatakan penyebab kepada makwe die tu supaya jadi gedik...ish!! sakit betul hati nie..saya jugak de buat satu perkare yang x betol(agaknyelah..) perkare nie hanya diketahui oleh saya n org2 yang berkenaan je... oklah... sebelum saya blah.... saya nak kongsi lirik yang penuh makne bagi saye ni... alamak ter'emo'lah pulak..ok,bye!!

p/s:cikgu suh gubah lagu untuk persembahan akhir taon.. pening!!

Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun tak pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkan aku

Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan kumohon maafkan aku

Aku menyesal tlah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu

Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku

Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan kumohon maafkan aku

Aku menyesal tlah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu

Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog