Es Pi Yem

Assalammualaikum. (=

hye dak dak sekolah yang tentunya berjimba di waktu cuti persekolahan ni, mak cik-mak cik dan pokcik pokcik yang tengah merehatkan diri dengan baca entry ni. mekasih diucapkan. haaaaa nampak tak aku terbawa-bawa lagi gaya pidato tapi dengan bahasa yang lebih hancur dan santai.

motif update? takde motif. mengisi masa yang tak berapa nak lapang sebenarnya tapi degil juga. hahahahahaha cerita nya gini. 20hb haritu kan result es pi yem(SPM) keluar en. tahniah ler aku ucapkan kepada yang dapat result gempak-gempak tu. yang dapat result kurang memuaskan pun, aku ucapkan tahniah jugak. sebab semestinya korang dah letak usaha yang terbaik sebelum ni kan? so, percayalah bahawa segala ketetapan Allah itu ada hikmahnya. Jadikan keputusan SPM korang tu sebagai titik tolak untuk korang mencapai kejayaan pada masa akan datang.

haaaaa mesti korang kompius kan ni entry mende ni. pakar motivasi ke cikgu ke mende budak ni. lol sorry. cuma saling mengingati. Jadi disebabkan aku calon SPM 2014, mencanak jugaklah semangat ni rasanya. Wei, serious aku teringat gila nak dapat straight A+ macam kakak-kakak senior. Teringin sangat-sangat. Tahu, nak dapat result segempak tu bukan senang. tu yang macam rasa tak patut gak melagha macam sekarang ni. tapi dah terlanjur. teruskan sekejap. hehe

nota kecik: lama gila aku tak doodling kan? klik sini untuk tengok dedulu punya doodle!
rasanya macam tak tahu nak tulis apa lagi dah ni. korang drop kan lah komen korang kat bawah tu ea. kalau ada nasihat and tips untuk ain! pleaseeee? I really need ur advices and tips
to boost my spirit rite now. so, yeah feel free to leave your comment! sayang korang! bubye~
Much Love,
Ain Nadzri

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

tutorial:hover berpelangi