a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Rabu, 8 Jun 2011
The next Rebecca Black:Jenna Rose

Assalammualaikum. (=

dulu, dunia hiburan digegarkan dengan video ter*k Rebbeca Hitam kan? Sekarang nie Jenna Rose pulak. Haish, kalao sedap x pe lah jugak. nie tahap nak menanahkan telinga je. agak2nya,Apa yang diorang fikir ek? ouh, mungkin diorang nie nak publisiti murahan kot. berbekalkan suara yang x seberape, cukuplah tu untuk dapat perhatian yakni maki hamun manusia sejagat. HAHA! Fikiran positif: mungkin budak ni saja2 nak isi masa lapang dia dengan buat video nie n nak tolong mak bapak dia habiskan duit yang terlebih melimpah ruah.betol x? teeettt! no komen .korang bace lyric nie.  lyric ni lyric yg Aind dah translate kan. Jasa baik Google translate so agak pelik sikitlah bunyinya. hehe

      
Menatap ke luar jendela saya
      
Saya berus rambut saya
      
Mendapatkan berpakaian untuk bertemu teman saya, tetapi saya tidak tahu apa yang harus pakai
      
Komersial menunjukkan pada TV saya tentang jins desainer keren 
      
Bahwa aku memakai di mal, menukar saluran dan aku melihat
      
Hannah Montana mengenakan celana jins saya
      
Ashley Tisdale mengenakan celana jins saya
      
Keke Palmer mengenakan celana jins saya
      
Aku tak boleh percaya mereka mengenakan jins seperti saya!
      
OMG (oh oh ohhh) OMG (oh oh ohhh) ia mengenakan jins seperti saya
      
OMG (oh oh ohhh) OMG (oh oh ohhh) ia mengenakan jins seperti saya 
      
Seperti saya (saya) (saya) (saya) x4
      
Dia mengenakan jins seperti saya
 

      
Menatap tetingkap mal
      
Saya jari melalui senyum
      
Aku memikirkan betapa kerennya aku akan tampak jika aku harus mereka sekarang
      
Aku cemas, bersemangat, mereka di fikiran saya
      
Rasanya Heelys seperti berlumba-lumba pada tulang belakang saya
      
Aku hanya tidak sabar untuk menyebut seluar jeans saya
      
Setiap orang boleh melihat saya dan seluar jeans saya
      
Aku boleh pergi ke mana pun di celana jins
      
Tapi aku masih tidak percaya dia mengenakan jins seperti saya
      
OMG (oh oh ohhh) OMG (oh oh ohhh) ia mengenakan jins seperti saya
      
OMG (oh oh ohhh) OMG (oh oh ohhh) ia mengenakan jins seperti saya
      
Seperti saya (saya) (saya) (saya) (x4)
      
Dia mengenakan jins seperti saya 



      
Satu, di sini datang dua hingga tiga
      
Bukan, itu G T-R-I-ganda
      
Mengapa? Dia punya jins baru keren yang Sittin 'di JET, tetapi dia terbang       Anda mungkin melihat saya dalam sebuah video, acara tv, MTV, Nick, HBO       Jenna boleh menjadi model dalam fashion show, lihat di sana dia pergi


      
ABC, 123, gadis yang memakai seluar jeans-nya seperti saya      Aku yakin dia menyebabkan gila 'aku terlihat fab       Ha ha ha ha, jack barang curian saya      Tongkat dan batu boleh mematahkan tulangku       tapi saya paparan baru dan miliknya hanya terlihat begitu o-tua, sehingga o-tua, begitu tua
      
Oh saya, lihat jins
      
Mereka harus dipasang di majalah
      
Sesungguhnya, biarkan aku mendapatkan telefon saya
      
Anda boleh berpose, senyum untuk kamera, FREEZE! 
      
Apa, Trigonometri membeli Blackberry baru? (X3)
      
Ah, hanya mengambil gambar sudah!
      
Maaf, aku terjebak dalam lamunan ketika saya membeli jins
      
Dengan ais krim baru saya dan saya nampak begitu baik ketika saya memukul adegan
      
Begitu segar, begitu bersih, semua mata pada saya
      
Lalu aku berpaling pada saya T.V.
      
Apa yang saya lihat, Black Eyed Peas? Dan Jay Z?
      
Aku tak boleh percaya mereka mengenakan celana jins mereka seperti saya
       

      
OMG (oh oh ohhh) OMG (oh oh ohhh) ia mengenakan jins seperti saya
      
OMG (oh oh ohhh) OMG (oh oh ohhh) ia mengenakan jins seperti saya
      
Seperti saya (saya) (saya) (saya) x4
      
Dia mengenakan jins seperti saya  
      
OMG (oh oh ohhh) OMG (oh oh ohhh) ia mengenakan jins seperti saya
      
OMG (oh oh ohhh) OMG (oh oh ohhh) ia mengenakan jins seperti saya
      
Seperti saya (saya) (saya) (saya) x4


kalau korang nak tengok video dye, nie Aind ade sertakan. tapi jangan salahkan Aind kalau telinga korang bermasaalah dan sebagainya!

kbye✿

Label:



About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.