This is ....


Assalammualaikum. )=

Hai korang.Mood: Sedih. Setiap perbuatan/percakapan kita ni akan menentukan apa yang akan berlaku pada masa depan. Tak payah pandang jauh sangat pun. Pandang je esok harinya ape akan berlaku. Jadi, kita kenalah jaga perbuatan/percakapan kita agar tidak memudaratkan diri sendiri pada masa depan. Betulkan

Tapi, saya ni hanya manusia biasa. Surelah tak terlepas dari membuat kesilapankan? Saya dah terbuat sesuatu yang bakal melukakan hati saya sendiri. Urgh, n now I hate myself.


\really regret this moment/

Actualy, I just joking around, but then they take it seriously. So, it turns to be a nightmare. Ya Allah Ya Tuhanku *raup muka* Kalaulah saya tak buat camtu. Kalaulah saya dapat betulkan balik silap saya tu. Kalaulah mereka x anggap macam tu, mesti... Urgh, lupekan jelah. Semuanya dah berlaku. Allah dah menetapkan segalanya.Mungkin ini memang pengakhirannye. Kalau betullah, saya redha dengan segalanya. Takkan kita nak menyalahkan takdir pulakkan? Walau apa pun berlaku hidup perlu diteruskan. ye, saya akan teruskan segalanya. Dengan senyuman :). Insya'allah. Salam.


Much Love,

Ain Nadzri

P/s: Tadi Kak Lyssa yg fofular tu singgah blog saye.ni:

Tnx Kak Lyssa sebab singgah blog saye yang x seberape ni. :D

Ulasan

fa berkata…
hurm, sabar la dear
yang penting kalau kita dah buat silap, kita kena belajar, dan tak ulangi silap tu lagi :)

InsyaAllah, ini bukan pengakhiran, selagi kita mahu berharap dan berusaha serta berdoa :)
Ain Nadzri berkata…
@fa Terima kasih banyak2.. saya akn cube..

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog