a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Ahad, 11 September 2011
This is ....


Assalammualaikum. )=

Hai korang.Mood: Sedih. Setiap perbuatan/percakapan kita ni akan menentukan apa yang akan berlaku pada masa depan. Tak payah pandang jauh sangat pun. Pandang je esok harinya ape akan berlaku. Jadi, kita kenalah jaga perbuatan/percakapan kita agar tidak memudaratkan diri sendiri pada masa depan. Betulkan

Tapi, saya ni hanya manusia biasa. Surelah tak terlepas dari membuat kesilapankan? Saya dah terbuat sesuatu yang bakal melukakan hati saya sendiri. Urgh, n now I hate myself.


\really regret this moment/

Actualy, I just joking around, but then they take it seriously. So, it turns to be a nightmare. Ya Allah Ya Tuhanku *raup muka* Kalaulah saya tak buat camtu. Kalaulah saya dapat betulkan balik silap saya tu. Kalaulah mereka x anggap macam tu, mesti... Urgh, lupekan jelah. Semuanya dah berlaku. Allah dah menetapkan segalanya.Mungkin ini memang pengakhirannye. Kalau betullah, saya redha dengan segalanya. Takkan kita nak menyalahkan takdir pulakkan? Walau apa pun berlaku hidup perlu diteruskan. ye, saya akan teruskan segalanya. Dengan senyuman :). Insya'allah. Salam.


Much Love,

Ain Nadzri

P/s: Tadi Kak Lyssa yg fofular tu singgah blog saye.ni:

Tnx Kak Lyssa sebab singgah blog saye yang x seberape ni. :D

Label: ,



About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.