Temporary People

Err tak perlu citation kan? *life of CPU students
Assalammualaikum. (=

Bukan nak kata apa lah kan. Tapi tadi marah takleh view blog ni kat dashboard. Rupa-rupanya salah account XD Punyalah lama tak update. Sampai lupa account untuk blog ni lain dari main account. HUHUHUHU so hai korang.

Ada ke yang baca blog ni lagi eh? Ada kot makcik pakcik yang tersalah klik. Tetiba tersesat kat sini. So, hai makcik pakcik!! Eh silap silap. *Assalamualaikum. Haa baru nampak macam calon menantu terbaik. :') Pagi ni tetiba terajin pulak nak update. Entah rasa macam perlu. So that in the future bila aku rasa tak bersyukur adalah entry ni untuk mengingatkan aku betapa aku patut untuk bersyukur.

Nak cakap pasal ni sebenarnya... Pasal orang, I mean mereka mereka yang Allah letak dalam hidup aku. Since belajar kat sini kan, (Petaling Jaya) sejak August lepas. Aku rasa macam ramai yang hadir dalam hidup aku. Hadir je la. kebanyakan nya tak stay. Setiap seorang bawak pengajaran untuk aku. And each of them had made me smile. At least once. Thank you for that. Hui kelakar pulak. Sebab... mereka mereka ni end up tak cakap sepatah haram dengan aku lagi. Now lah. How quick things change eh. sedangkan pantai lagikan berubah, inikan pula manusia.

I think its mainly my fault. But its okay. it's life anyway. it supposed not to be perfect. Aku baca kat mana entah. Time time ceni memang time kita banyak jumpa orang orang sementara dalam hidup. So, aku terima. Terima kasih orang orang sementara dalam hidup saya yang berjaya membuatkan saya terasa bagai menaiki roller coaster of emotions. Chewah. You guys really did well in spicing up my life. Takdelah hidup guwe dull and boring en.

Oh kepada yang stay dalam hidup saya..... lagilah. sayang korang bebanyak seh. Sumpah tak tipu. You're the real MVP. Mmmuah. Ttyl.
Much Love,
 Ain Nadzri

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

tutorial:hover berpelangi