a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Sabtu, 29 Ogos 2015
depressed

kadang kadang aku rasa kosong. rasa sedih sangat. kadang kadang aku terfikir kenapa hidup aku susah sangat. kenapa besar sangat dugaan yang aku terima. aku rasa tak adil. kenapa semua ni jadi kat aku. aku hilang arah. hidup aku kelam kabut. aku tak nampak mana arah aku nak pergi. kenapa Allah masih tak tarik nyawa aku? Dia tak kasihan ke tengok jiwa kerdil ni merana. aku dah tak sanggup. aku dah taklarat nak hadap semua ni lagi. kebeakangan ni, tu je yang aku rasa. hati aku menjerit






Ya Allah, tariklah nyawa aku!


About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.