rasa.

Assalammualaikum. (=


Entahlah. Sebenarnya tak terniat pun untuk update blog ni. Cuma ada satu rasa yang mendorong aku untuk menulis di sini. Topik apa yang aku ingin sampaikan? aku sendiri kurang pasti. Gaya menulis ini? juga bukan  gaya aku.


Entahlah. aku hanya menulis.. ikut rasa. Orang kata ikut rasa, binasa. Tak mengapa. Jangan fikir, terus rasa.


Kalaulah perasaan ini boleh aku ekspres kan dalam kata, mungkin kau akan berpaling. Terluka dihiris tajamnya serpih kata. Tetapi.. aku hanya manusia biasa. Tidak sanggup menelan rasa. Biarlah aku coretkan disini, moga kau juga turut rasa. Biar kita sama terluka.


Siapa kata perkataan tiada kuasa? Bisa menyembuh hati luka, bisa menambah duka.
Much Love,
Ain Nadzri

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

tutorial:hover berpelangi