Tamat.

Assalammualaikum. (=

sumpah excited nak menaip. :) padahal baru je sampai rumah dari Enstek,Negeri Sembilan. Macam tak percaya hari ni hari last persekolahan 2013. Rasa macam baru je lagi aku jejak kaki kat Enstek tu. 29 January. Hmm, cepatnya masa berlalu. Sedar tak sedar, banyak dah perkara berlaku. Memori berlalu. Satu satu pengalaman aku kutip sepanjang aku duduk asrama. Pahit manis. Macam dark chocolate. :)

Macam-macam perangai aku jumpa sepanjang duduk asrama ni. Ada gak yang dari stranger -> friend. Tu syok ah. Tapi ada jugak yang dari friend -> stranger. Mana silapnya, aku pun tak tahu. I guess ppl change. Aku still ingat Zack(nama glamour ;) nama penuh zakiah) pernah kata, tak semua orang boleh terima perangai kita. Baik buruk kita. So, I think thats why ppl leave... Tapi takpe. Takkan nak paksa kan? Aku rasa sedikit sebanyak benda-benda ni yang mematangkan aku. Walaupun tak berapa nak matang bak kata kebanyakan orang, but 3 words... Kesah pe aku? lol

TQ kepada siapa yang still stay. Yang masih sudi nak jadi kawan aku. Boleh terima baik buruk aku. Yang sanggup terima Nur Ain Iffah yang tak matang, annoying dan over. Pergh pahit doh nak tulis sifat-sifat tu dalam ayat yang sama dengan nama sendiri. Tapi tu macam kebiasaan. Words that I get a lot.  Mungkin tu aku. Atau mungkin itu yang mereka nampak tentang aku.

Mereka ingat mereka kenal aku. Mereka silap.

Tapi mampu buat apa? I decided to let it be.. Alang-alang dah menaip ni nak ucap thank you very much kepada dormmate tercinta. Teratai 1 always the best. Walaupun dorm terpanas, banyak memori tercipta kat situ. :) Lockie! Pieka Chu! eh silap tu nama atuk kan pieka? Pieka Daud. Sayang kau gila beb. Walaupun kau annoying, tak matured, kasar gua sayang mu sampai ke lubang cacing. Eh, cam takde kene mengena? hehehehehehe Sukahati aku lah. Word aku. Syuk,Kila,Asna,Mia,Lala and Cha 'ai, sayang korang gak.

Classmate, 4S pun. Entah sekelas lagi ke tak tahun depan. Sorry selalu memekak dalam kelas. Suara paling lantang en. Sorry ar dow. Kadang-kadang tak boleh kawal. Dia ala-ala involuntary! Cehhh bio lah pulak kat sini. Hope korang sume enjoy OB. And take care during school holiday ni. Jangan lupa study wei. Penat En Razif buat siaran ulangan suruh study. Peringatan untuk diri sendiri jugak.

Oh, tak lupa gak dak demok. Mekasih eh budak jaga orang selama ni. Sorry banyak menyusahkan. huhuhu. Hope Allah panjangkan persahabatan kita. Sampailah ke....... syurga. :) Uhibbuki Fillah. Abadan abada.

Oklah. Panjang pulak. Bubye guys. Enjoy your holiday. Nanti update lagi. InsyaAllah.

Much Love,
Ain Nadzri

Ulasan

Unknown berkata…
Yup, tak semua orang terima perangai kita, mungkin ada sebab diorang buat macam tu. leen pun kekadang macam tu jugak, tapi nak buat macam mana kan? redho je la. btw, asrama mana? :)
Ain Nadzri berkata…
@Nur Shazleen Tu lah. Redha je ar... hmm TKC.
shayu berkata…
rasa glamor bila nama aku dulu before demok kau tu .. huhu. makasih ah aku sayang kau gak. sampai lubang ulat gonggok. haha.
Ain Nadzri berkata…
@Pieka Daud lol pieka. tak kesah ah sape dulu aku mention kasih sayang gua tak ikur urutan doh. XD
shayu berkata…
haha. kiranya yang last tu kau sayang lebih lah? yang first tu kurang ehh? hmm takpe takpe. kita putus kawan. 2 saat.

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog