kecewa-pasrah

Assalammualaikum. (=

waktu menulis ni aku dengar lagu Like we used to. Walau takde kena mengena dengan entry yang aku nak tulis ni, tapi entah. Still rasa nak menangis. Ya Allah cengeng nya aku. Sudah-sudah lah tu Ain. Mata kau tu dah sembab dah asyik nangis je hari ni. Yup. aku menangis. Teruk gila. Rasa macam dah lama tak nangis macam ni. Nangis semahu-mahunya.

Yeah, akhirnya burst jugak aku. Into tears. Sakit woi. Sumpah. Aku tak salahkan sesiapa, salah aku. Aku tak patut jadi macam ni. Aku tak patut salahkan diorang. Tapi entah. Semacam kecewa wei. kecewa gila. Hari ni pergh memang peristiwa. Patut jadi date-to-remember. Tak tahu pada korang. Oh and for sure pada mereka juga. Peristiwa pahit ke manis ke depends ah. Aku? Pahit macam hempedu woi.

Entahlah. Depressed. Rasa teruk. Rasa takde reason nak bangun dari tidur. Rasa bosan nak menghidupkan hidup. aku dah kenapa..? Tapi satu je pengajaran yang aku dapat,



hmm,bye.
p/s: Rasanya aku takdelah bodoh mana wei. Aku nampak,aku tahu. Thanks anyway.
Much Love,
 Ain Nadzri

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog