Life.



Assalammualaikum. (=

Hai korang! v(n_n) Lama tak nampak kan. Mesti korang terasa pelik tengok aku kembali menaip. Mungkin ada antara korang yang macam  "Eh, eh? Siapa dia ni? Bukan blog ni tak berpenghuni ke? siapa ni siapa? Siapaaaaa??" ataupun, "eh, hidup lagi rupanya pemilik Ain-Pinkhouse ni. Ingatkan dah tak de lagi. hmmm".  Kfineee sume. Finee. Blog ni masih berpenghuni dan aku still wujud lagi ok. Hahahaha. Hentikan angan-angan kejam yang bermain kat fikiran korang tu. Kalau ikutkan hati en, malas gila nak update blog. Tapi, kesian pulak tengok blog ni. Bersawang, berhabuk, iklan-iklan liar pun dah bermaharajalela. 3 bulan tak update apa-apa, mana taknya kan. Waktu menaip ni pun terasa awkward. Orang dah lama tak taip entry, faham-faham je lah. Tangan ni terasa lambat nak menaip. Otak ni terasa beku tak menjalankan proses. Idea? Jangan cakaplaaaah, kering kontang ok. (_

Buat seketika, aku blur di hadapan komputer. Aku pandang screen, screen pandang aku. Berlanjutan lah hingga 192 saat. Akhirnya, aku di sini. Menaip entry yang mengarut dan sipi-sipi lagi je nak jahanam. So, disebabkan aku tak tahu nak tulis apa, aku just nak update apa yang berlaku dalam 1/3 tahun 2012. Kalau ada antara korang yang rasa macam "Eiww, bajet cam retiss je dia ni. Siapa ntah nak baca kisah hidup dia. Perasan" My answer is "kewwsah peww akuww?" HAHAHAHA. Kejam.

Tahun ni, aku belajar kat kelas 3 Aisyah.Kelas yang sangat cool,havoc, happening and yang paling penting kelas terKawaii!! OMG be jelly guys. Tak kisah ar korang nak cakap aku ni masuk lif tekan sendiri ke hape, tapi itu memang hakikat ok. Your arguments are invalid. Thank you.=) Erm result exam 1 dah dapat. 8A 1B. Alhamdulillah. Boleh lah dibanggakan untuk orang yang study last minute macam aku ni. Bulan depan buat dengan lebih baik! InsyaAllah. (▂∩)

Tapikan, tak tahulah kenapa, makin nak dekat PMR ni, makin addict aku pada game-game kat facebook. Pelik gak. Aku syaklah en, facebook ada letak ubat pengasih lah wei. Mark oh Mark, pleaselahh~ dahlah aku nak PMR, jangan main taktik kotor sangatlah nak attract orang? LOL. Aku dah mengarut. Abaikan. eh btw, aku dah dapat download Sims 3!! Woooot woooot! Gila gumbira ok. Rasa macam nak lompat atas kerusi je. X) waktu tu, satu je aku fikir. "Aku memang genius" HAHAHAHA. No lah~   Tnx Kak Nazihah Anuar for the tuto. Setelah berbulan-bulan, akhirnya hajat guwe kesampaian jugak. XD

Kebelakangan ni memang gile busy kott. Tuition tiap-tiap hari ada. Badan ni naik lunyai. Tak larat dah. Petang koku, malam tuition. Dengan kerja kursusnya lagi. haihhh.. *sigh* (✖╭╮✖) Tapi dalam sibuk sibuk aku pun, tiap-tiap hari still online lagi. Well, aku memang camtu. Menghilangkan stress kononnya. X) So, Tnx to my lovely phone for being there everytime I need you. For tweeting, facebooking, stalk  Mr Crush's FB, chatting with Mr Crush, poke war with Mr Crush. *cough cough*

Hihi. Tu jelah.  Malas nak cite panjang-panjang. Nanti korang jeles pulak kan baca cite cite awesome aku. Haha. Au revoir ppl!

p/s: He's just another blessing.
Much Love,
 Ain Nadzri

Ulasan

Nabella情™ berkata…
kat mane awk dload game tu?

http://natasya-pink.blogspot.com

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog