Goodbye 2011.

                                 

Assalammualaikum. (=

Selamat petang semua~ Lama dah aku tak update blog ni. *sigh* Sure ramai yang rindu akukan? Aku tahu~ K, statement mintak pelempang. =.=" Sorrylah ye. Entah kenapa aku rasa malas gila nak update blog ni. Bukan apa, tak de idea nak update ape. Sekarang ni pun aku merapu-rapu. Entah ape kebende yang aku tulis, aku sendiri kurang pasti.

Hmm, ekcelikan antara salah satu lagi sebab aku kurang update waktu cuti ni, aku balik kampung. 3 minggu kat sana. No  FACEBOOK, no TWITTER, no BLOG! Dah tak da internet, acane nak akses laman-laman so-SIAL nikan.(saya tak mencarut ye, anda yang buat. =P)Yeah sepanjang 3 minggu tu aku hidup tanpa internet. Dan tengok, hidup je aku walaupun takda internet. Huhu. Bangga ar. Walaupun hampir-hampir jadi tiga suku, tapi yeah I'm proud of myself. Btw, korang tahu ke kampung aku kat mane? Tak tahu ea? Cer korang agak dari gambar ni:



Dapat agak? Kalau tak dapat agak, sudah~ Ok, hari ni hari terakhir dalam tahun 2011. Sebenarnye an, aku harap hari ni akan ada satu lagi perkara hebak yang bakal dicatat dalam Memori 2011. Macam, tetiba ada Putera Raja datang rumah aku naik kuda ke, tetiba dapat cabutan bertuah jumpa Zayn Malik ke.Eh, ada ke cabutan bertuah dapat jumpa artis? Ah, kesah apa aku. Angan-angan aku, bukan angan-angan korang. Wahahahahahahahahaha. Ok, aku over. -..-" Nilah kesannya kalau terlebih tengok tv. Abaikan guise.

Untuk pengetahuan korang an, tahun depan aku mangsa PMR. Ye, kengkawan. Dah 15 tahun dak budak hingusan ni. Walaupun perangai macam bebudak, itulah hakikatnya.19/2 nanti genap ar umur aku 15 tahun. Jangan lupa bagi hadiah tau! =P Eh, berbalik pada topik. So, kalau korang tengok blog ni macam suram je. Gaya-gaya dah berpenunggu je. Harapnya korang faham lah yer. Aku nak fokus bebetol untuk PMR ni. I want to make my parents proud. Straight A's mesti berada dalam genggaman.Insya'allah.


Oklah. Antara kata-kata terakhir, maafkanlah segala salah silapku selama tahun 2011 ni. Moga-moga tahun yang berikutnya akan menjadikan kita insan yang lebih baik dari semua aspek. Insya'allah. Happy New Year Guise! =D


BTW, apa azam korang untuk 2012? Cer komen cer komen. =)
Much Love,
 Ain Nadzri

Ulasan

Zuhairah Zainuddin berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Zuhairah Zainuddin berkata…
Happy new year. Goodluck :)

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog