a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Selasa, 22 November 2011
Bo-bo-boooooring.

Assalammualaikum. (=

Haii. Boring Tuesday. So, sebelum kebosanan ni membunuh jiwa dan perasaan aku,*apakah skema punya ayat?* baik aku mengarut kejap kat blog. Macam sekarang ni laa. :-)

Seperti yang sedia maklum, musim persekolahan dah habis. Jadi, terperuklah aku kat rumah ni duk makan tempe tetiap hari. *auta semata-mata* Nak main internet pulak, ayah dengki. Tak habis-habis nak cabut wayar wifi. kfine~ takpe ._. tahulah wi-fi ni ayah yang bayar tiap-tiap bulan. Ayah cabut jelaa. Kitorang memaaaang suka kalau ayah cabut wifi. Boleh kitorang main teng teng kat luar rumah 24/7. =____=" *eh, tetibe?*

Aku tak tahu nak buat ape kalau tak de wifi ni. Ayah bukak wifi pun jarang-jarang. Tak de ar peluang aku nak tweeting sepanjang masa.  Nak chat dengan si crush pun tak dapat. *cough* Kalau kat rumah ni, aku keje duk bace novel je laa. Well, ulat bulu~ eh, silap. Ulat buku. Tapi, stok-stok novel kat rumah dah habis ar. Nak belajar masak? HAHAHAHAHAHAHA nope. Tak minat kottt. Menjahit? Lagi laa. Tak kena dengan jiwa  aku doe. So, dah takde kerja, aku dok tercangak je lah depan TV. Takpun, baring-baring atas katil. Dok mengelamun.

Eh, mati kebosanan ar aku kalau tetiap hari cenggini. Nak keluar jalan, ayah tak bagi ikut. Senang-senang aku ikut je pak cik gi kerja kat Jusco. Dapat ar aku lepak-lepak kat sana. Sekurang-kurangnya tak de lah aku hadapi risiko mati kebosanan. Tapi, macam pak cik nak bawakkan? Ibu pun belum tentu bagi. Woh, stress aku.

So, nak isi kebosanan tahap GABAN TERCEKIK CICAK ni,  aku dok ar mengarut kejap. Kejap je pun. Kasi korang baca. Biar korang rasa jugak kebosanan aku dengan bace entry bosan ni. Tak salah kan nak share? Sharing is caring, Caring is loving~ hehehe. Need to go! kbye ppl. tnx for reading!

Much Love,
 Ain Nadzri

Label: ,



About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.