1/11/11

 Assalammualaikum. (=

Aye aye eblibadi. Korang sume sihat? Waah, sebulan saya  hupdate. Rindu tak, rindu tak? Saya tahu korang mesti rindu punyeer. Tak payah nak tipulah. hikhik. *gedikface.jpg* hehe. Sebenarnya, saya pung rindu kat korang. Yeah. Readers n Followers saya yang comel manja sayang dan buchuk ni. Iaitu, awak, awak dan awak.

Sorry about the lack of updates lately! Bukannya sengaja mengabaikan blog comot saya ni. Tapi, masa yang tak mengizinkan.*sigh*Yeah. You know, bulan ni kan ada exam akhir tahun. So, memang agak seboklah. Ialah, orang belajar last minutekan, tu yang tak menang tangan tu. -.-' Result exam kali ni pung cukup-cukup makan je nak dapat A. Takat-takat hidung je. Kejap benafas,kejap tak. Untung nasib, dapatlah A. Doakan ye! Insya'allah.

Lagi satu, sebenarnya saya tengah sibuk edit blog sekolah. Tu yang TERabai blog ni jap. Tercungap-cungap gak nak mengeditnya. Tapi, dah minat. So, tak delah kesah sangat.  Blog tu pung tak delah sehebat mana. Tahap OK jelaa. Tak delah sehebat blog korang yang omey-omey tuh. Actualy, bukan saya sorang je yang buat blog ni, ada gak kakak-kakak form 4 yang buat. Kitorang satu kumpulan. 10hb ni pertandingannya. Harap-harap, blog kitorang menanglah. (Yelah, takkan nak harap kitorang kalah pulak? -.-")

Erm, korang nak tengok tak blog tu? Boleh-boleh. Tapi, dengan syarat, belanja aisykim dulu. Boleh? Boleh? hehe. Kidding~ Sebenarnya Just nak mintak tolong korang tinggalkan jejak kat blog tu. Nanti kitorang akan hit korang balik k. Kalau nak follow lagi lah baguih. Besar tapak tangan, negeri Sarawak tu kami tadahkan. =D 

Nah. Kasi usya picture sat. 
Nak pi tak? KLIK gambar!
Amacam? Ape pendapat korang? OK ke KO? :) Erm, nak mintak tolong lagi satu boleh x? Tolong like sini.


Dah? Kalau dah. Tnx sesangat! Saaaayang korang. 

Erm, perkara terakhir saya nak cakap. Have a great month! Welcome November! Goodbye October. Semoga segala perkara buruk dalam bulan October takkan menghantui kita. Insya'allah. And FYI, this entry is very-very special.My 400th entry. On 1/11/11. Beautiful number aite?

Oklah. I think, I should go. Nak gosok baju PPIM.Buh-bye semua.


Much Love,
 Ain Nadzri

Ulasan

♥ Qaqa DX ♥ berkata…
good luck Ain :) hehe . btw nice blog !
♥ Qaqa DX ♥ berkata…
sorry qaqa guna first blog . hehe
Salam .. haa , ok lah tu ain . nice :) gudluck lah k !

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog