Dear October.


Dear October, please be nice to meh oke?
Assalammualaikum. (=

Hai sekalian manusia*lambai-lambai* (n_n)V Korang sume sihat? Dah sarapan ke belum ni? kalau belum, tak payah pergi dulu. Jom dok layan entry saya dulu. Baru berselera nak makan nanti. :P

Cuba korang pi tengok kalender memasing. Dah masuk bulan Oktoberkan? *sigh* Cepat betul masa berjalan kan? Pejam celik, pejam celik, dah masuk bulan Oktober. So, saya harap bulan Oktober ni akan jadi bulan yang awesome! Cukuplah segala masaalah yang terpaksa saya hadapi dalam bulan September. Biar semua tu stay dalam bulan September je. I'm tired of crying. Seriously.

:) Jadi, untuk bulan Oktober, saya nak buka buku baru. Saya tak nak terlibat dengan semua ni lagi. Saya nak kehidupan yang happy macam dulu. Saya tak nak moody-moody lagi. Saya tak nak sedih-sedih, nangis-nangis macam dulu lagi. Hilang macho, bruh. xD Sekarang ni saya just nak fokus untuk ujian akhir tahun je. So,sesiapa yang berani nak kacau hidup saya, meh ar sini. Saya tembak muntut dia guna meriam. Biar hitam melegam. Beware guys!

Kalau ada yang tak puas ngan saya tu, tak payahlah nak kecoh-kecoh lagi. Saya dah malas dah. Cukuplah sekali awak musnahkan hidup saya. Saya tak sanggup nak terlibat dengan permainan bodoh ni lagi. Saya ada hidup saya sendiri. Dan terus terang saya cakap, saya rasa hidup saya akan bertambah-tambah bermakna tanpa kehadiran awak. PEACE ppl!

Much Love,

Ain Nadzri

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog