saya demam.


Bitch, this is so u.
Assalammualaikum. (=

How are you doing ppl? Fine? Alhamdulillah. 7.24 A.M. Okeh, dah terang lagi berspotlight saya tak datang sekolah hari ni. Tapi, kali ni saya bukan ponteng ea. Saya demam. *buat muka sedih nak nangis* Actualy, dari hari Ahad dah rasa macam tak sihat. Tapi, tak de lah teruk mana. Semalam yang makin menjadi-jadi.

Tekak saya sakit. Suara pun dah makin menghilang. Hingus ni pula meleleh-leleh sampai nak masuk ke mulut. Eiww,macam shitz lah. Kepala ni pulak rasa macam nak pecah. Bebudak yang tengah trial SPM pun tak rase macam ni kot. Mana taknya, kalau kepala hotak saya ni dah diasak dengan pelbagai saiz dan jenis masaalah.

Ye. Macam-macam masaalah yang timbul kebelakangan ni. Semua berpunca dari seorang budak ni *jeling. Bersedia nak terkam* Awak takde life ke nak fitnah-fitnah orang ni? Get a life laa~ Dear, orang-orang yang terasa. Saya betul-betul tak faham apa masaalah awak. Kalau awak ada masaalah dengan saya, face-to-face laa. Ni nak main fitnah-fitnah pehal? Eiww, tak macho langsung k. Macam nilah manusiakan. Penuh dengan hasad dengki. Tak boleh sikit, tengok orang lain senang. Gatal je mulut dia tu nak buat cerita bukan-bukan. Seriously, nak je aku sepuk-sepuk mulut cibai kau tu. Urgh.

Tapi,tak pe. Saya watlek watchill lagi. Biarlah orang nak fitnah apa. Allah maha mengetahui. Lagipun, saya masih ada mereka yang memahami. Yang masih support saya. Yang masih percayakan saya. Lagipun, buat apalah nak kecoh-kecoh nikan. Biarkanlah dia. Kalau dia still nak membodohkan diri dia,teruskanlah. I-don't-give-a-fuck okeh? Salam.
Much Love,
Ain Nadzri

Ulasan

shazmir berkata…
hahah terbaik..

cun awk cun..!!

xyz4mir.blogspot.com/

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog