a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Jumaat, 2 September 2011
Review Hantu Bonceng

Assalammualaikum(=

hye ppl. Sehat? Dah makan malam belum? Banyak dapat duit raya? H/w dah
siap kebelom ni? Hehe, banyak tanye pula. Marah ke? Kenapa marah? X
suke ea? :: ok stop! Annoying je minah ni. \cakap pade diri sendiri/

Saje nak gebang kat korang ni, tadi saye pgi tengok Cerita Hantu
Bonceng tau! Woooooooh, semart wa kata lu. Baik punyaaaaaaaaaaa.
Congrats Ahmad Idham, satu lagi filem terbaik yg dihasilkan. Lepas
tengok cite ni, saye makin suke pade zizan <3<3<3 sape peminat2 zizan,
yang nak tengok zizan merangkak pakai boxer, boleh le tengok cite ni.
#xsenonoh

jue aziz n juliana evans pun best. Dua2 cantik. *jelly* oklah, kasi
review sikit. Si Amran(zizan) ni mat rempit. Satu malam tu, dia menang
ar satu race ni. N habuannya ialah Maya(juliana evans) elok dia nak
bawa je si maya ni pegi, diowang accident kat simpang. Si amran ni
selamat sebab dia sempat lompat. Yang si Maya ni yang mati. Jadi, roh
si Maya ni asyiklah kacau si Amran ni. Jadi, si Amran ni mintaklah
tolong GF dia, si Halimaton(jue aziz) untuk bantu dia sempurnakan
mayat si Maya. Dalam masa yang sama, rupa2nya si Maya yang dah mati ni
ada kembar iaitu Ayu. K la, sampai situ je saye cite. Malas nak cite
lagi.

Kalau uolls nak tahu cite sepenuhnya, uolls pegi lah tengok wayang.
Uolls ingat iolls ni pencerita x bbayar ka?=.='' tapikan, saye brani
kate, kalau korang tengok cite ni, memang pecah perut ar. Jangan
katekan usus kecil, usus besar pun boleh putus. Ok, hiperbola lebih.
U_U antara scene2 pecah perut,

amran:baby, baby..... baby, baby, baby...............

Halimaton: BAB*!!

Kemain jelas lagi c jue tu tengking depan zizan. Memang kelakar habislah. n_n

ksume. Sudah2 lah ye.salam

kbye¤



About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.