Plan Beraya

Assalammualaikum. (=

Hi peeps! Jangan buat muka pelik tengok saya buat entry pagi-pagi ni. Biase le, saya x menghadirkan diri ke sekolah. kenapa?? Because, I'm cool liddat. LOL. Actualy, hari ni ada Salam Lebaran and saya x rajin untuk join. Jadi saya duduk jelah kat rumah menghadap TV,on9,baca novel and buat pelbagai perkara awesome yang korang x boleh buat kat sekolah sekarang. hehe. *Ohh, janganlah ikut perangai saya yang terlebih baik ni.*



I'm Starving.Belum brekpes lagi. Makanan yang ada kat rumah ni x menarik hati sayalah.tu yang x makan lagi. * Yeah, I'm a picky-eater. So what? =.=" * ok, berbalik pada tajuk. Sekolah kami cuti esok.\sila jelly/ So, TLD n bebudak lain plan nak pergi beraya rumah kengkawan.Bapak Miraman yang akan bawa. Banyak juga rumah yang kitorang nak pergi ni. Dalam 10 buah rumah ada ni. Malam tu pulak, ibu kata ada BBQ kat rumah Teacher Maziah. Weee weee, time nilah poket saya akan penuh . $_$

So, harap-haraplah plan nak beraya nak menjadi. Jangan hangat-hangat tah* ayam sudah. Plan kemain lagi. Siap keluar kolkulator sgala bagai. Peta pun siap ada hegkau. Korang pergi beraya ade bawak peta? Nan hado~ kami je je yang terlebih advanced. Bersemangat gilos kami semua ni. n_n hikhik \ketawa cover macho/

So, @erin,@miraman,@farhana,@ayu,@dira,@iffah,@intan,@natasah,@dayah,@izzati jumpa esok kay? jangan lupa amik aku. \x nak kene tinggal/ hehe.
oh yeah, sebelum terlupa. Saya nak ucapkan good luck to all UPSR,PMR n SPM candidates. Dont stress-stress. Just cool okeh? Salam.


Much Love,


Ain Nadzri

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

tutorial:hover berpelangi