16/9/2011 - cuti!

Assalamualaikum(=

Hi pembaca-pembaca kesayangan saya. Korang sihat? Dah bekpes? Makan
ape? Sedap tak? Minum ape? Kenapa? \ok,shadaap/ Awal-awal entry dah
meng'annoying'kan. Hehe. Korang janganlah marah. Watlek,watchill dulu.
Ok, nak tanye, korang yang amek UPSR and Percubaan SPM acane? Ok?

Yang UPSR syiok ar. Dah merdeka. Ingat lagi waktu 2 tahun lepas. Balik
rumah je terus buat entry 'merdeka'. Ade lagi entry tu. Nak tengok?
Alo, toksah lah. Malu tengok penulisan sendiri waktu kecik-kecik dulu.
*tutup muka* macamlah sekarang dah besar sangatkan? Hihi.

Eh, dah jauh pulak meraban. Padahal, tajuk belum masuk lagi ni. Ok,
ok. Potong itu tahi*cut that craps* seperti yang korang tahu, hari ni
cutikan? Kalau tak, takkan korang boleh mengadap depan laptop pepagi
buta cenggini,kan? Korang tahu x, hari ni kite cuti sebab ape? Ke
korang main cuti je?? Betol leteww. Hehe. mengikut fahaman saya, hari
ni cuti sebab hari ni Hari Malaysiakan? Cikgu saye cakap, tarikh hari
ni tarikh pembentukan Malaysia. Eh, betul ke? Saya pon tak pasti.
*buat muka selamba+badak* and, saye bace kat twitter, tahun-tahun
berikutnye, kita takkan sambut Hari Kebangsaan pade 31/8 lagi eh? Kita
akan sambut pade 16/9 ? Betul ke ni? Entahlah. Saye x tahulah pula
kesahihannya. =.='

Tapi, Apa yang saya yakin dan pasti, hari ni saya cuti and akan beraya
ke rumah kengkawan ibu.Yeayyy \(n__n)/ Hari ni, kitorang nak pegi
beraya sampai Pagoh nun. Be jelly guys. Then, di setiap waktu
terluang, saya akan main laptop!*muka bersemangat wira* Wah, bangga
sey menyebutnya. Bukan kata nak belajar ke hape, laptop yang dicari.
Hehe. Chill la. Jiwa remaje memang macam ni. Jelly leteww.
So, ape yang korang akan wat hari ni? Cecite~

Ok sume, bye! Salam.

Nota kaki: Sebab ape saye boleh tahu awak dalam kesusahan? Sebab
pertama, mungkin awaklah pasangan kepada hati saya, sebab tu saye
boleh rase ape awak rase. Sebab kedua,entahlah. mungkin kita ada
kimia*chemistry* kot.*wink2*

Ulasan

Unknown berkata…
yg upsr nan spm je tanye ? yg pmr xnak tanye result cne ? hehe

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

tutorial:hover berpelangi