ye! ye! exam dah habis!


Assalammualaikum. (=

Alhamdulillah. Finally, habis juga exam! Hari ni, paper terakhir saya iaitu Geografi.Komen: boleh laaaa~ Nak kata susah, x jugak. Nak kata senang, tercekik-cekik jugak nak menjawab u_u . kira 50-50la. Hmmm, markah saya? hanya Math je yang dah tau. yang len2, Hanya Allah Maha Mengetahui. Math saya Alhamdulillah dapat 98.

Oklah 0klah. stop cite pasal exam.tersangatlah boooring Nyah! Cecite pasal lain. Pasal hidup saya yang penuh suka-suki dan duka-duki ini ke? cewaah! hehe.oh ye, smalam, saya dah dapat contact lens! ekcelikan, saya beli Warna coket*coklat*. tapi bile pakai x nampak warna coket pun. Jadi warna hitam. Tapi, mata saya nampak lebih besar lah sebab saya beli BB lens. (brighter&bigger lens) mata saya jadi



Hmmm, selain tu,minggu ni sama macam minggu-minggu yang lain.Ujian demi ujian yang datang. malah ujian-Nya lebih besar. Tapi, Alhamdulillah, saya dah lebih kuat. Saya dah x mudah menangis macam minggu-minggu sebelum ni lagi. Walaupun, saya sedih, saya dah boleh kawal perasaan tu.
Esok, genap sebulan kita jumpa. Awak tahu, Saya bersyukur sangat dipertemukan dengan awak. Esok juga, genap 14 tahun 6 bulan saya bernafas di muka bumi ini. Alhamdulillah, Allah panjangkan umur saya.Semoga saya lebih kuat untuk menghadapi hari-hari yang bakal mendatang. Insya'allah! n_n
kbye✿

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

tutorial:hover berpelangi