a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Sabtu, 27 Ogos 2011
Selamat Hari Raya . . .

Assalamualaikum(=

Woot woot~ hello ppl. Woaaa, sedar x sedar, Ramadhan makin
meninggalkan kita. Korang sedih x?? Saya sedih. *tekup muka kat
bantal* Ye la, bulan Ramadhan amat istimewa dari segala bulan.
Satu-satunya bulan, yang kita diwajibkan puasa. Satu-satunya
bulan,yang membolehkan kita berterawih pada malam harinya.
Satu-satunya bulan, yang umat Islam boleh mendapat pahala belipat kali
ganda! Sememangnya, berbaloi baloi...! Bulan ni hanya muncul sekali
je. Tahun depan pun, belum tentu lagi kita dapat merasai bulan
Ramadhan. Yelah, mana kita tahu bila ajal kita yo dak?

Tapi,dalam sedih-sedih nak meninggalkan bulan ramadhan ni, mesti kita
semua excited nak sambut Syawalkan? Lagi2, raya tahun ni, sama dengan
Hari Kemerdekaan. Tapi, ade ke yang bersemangat nak sambut Hari
Kemerdekaan ni? Korang mesti lebih excited nak sambut Raya kan??
Eleh2, x payoh le nak menipu. Mesti bersemangat wira nye nak kumpul
duit raya banyak2. Sure punyee.

Lagi2 skarang ni. Pergi mana2 dengar lagu raya. Syahdu seyyh. Then
tengok rumah orang, ada yang pasang pelita,ada yang pasang lampu
kelip2. Waaaaaah! Saya nak juga pasang lampu kelip2! \JELLY/ honestly,
rumah saya x pernah pasang lampu kelip2! Pelita? Janganlah cakap, jauh
sekali. T..T Tahun ni, ada jugak tuntut kat ayah+ibu saya.
Tapi,diowang macam endah x endah je. :( x pe la, kalau x nak belikan
sudah. Merajuk! *hempas pintu, menangis dalam selimut*


ok sume. oleh itu, saye ingin memohon maaf jika ada salah dan silap.kalau ada terkasar bahasa, ter-kutuk,ter-copy,ter-ambil, n korang ada TERase, saye minx maap lah sesangat ye. Tolonglah maafkan saya *melutut sambil buat muka sedih*ksume. Jumpa lagi. Nanti kite kongsi2 cite lagi ye?

Kbye¤

Label: ,



About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.