a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Isnin, 29 Ogos 2011
Mengemas bersama c lizardo

Assalamualaikum(=

halo ppl. Macam mana dengan hari Ahad korang? Best? Hmmm, hari ni,
saye mengemas rumah. Yelah, nak rayakan..? Aigo,rumah banyak sepah
woo. Agak penatlah nak mengemasnye. So,kitorang sume ade tugas
memasing. Saye, diarahkan oleh mem besar untuk lap tingkap Ruang Tamu
depan.

Mula2 tu, steady je. Tengok muka, macam kacang je kan,'ala stakat nak
lap tingkap, ape barang' . Skali amek kau, kemain banyak lagi cicak
punye poo poo. =.=" Huh, terpaksalah jugakkan membuangnye. Sayekan
budak baik. \acehceh/ Then, the te'anjat boboy moment when, waktu tu
saye tengah leka lap satu tingkap, ttbe saye nampak sesuatu kat celah
tingkap. Ape lagi, bergemalah satu rumah tu dengan jeritan x berape
cute saye ni. SayeTerus melompat dari situ. 'cett, waterpark betul lah
cicak ni. Dahlah kau perdajal kan ruang tamu aku dengan taik kau tu,
lepas tu kau terperanjatkan pulak aku. Hish, memang nak kene dia ni.'
\bermonolog dalam hati/ grrr, cicak ni. Orang nak kemas rumah, dia
sebok nak join skali. Nak tumpang glams letewww.

akhirnye, disebabkan cicak DURJANA tu, saye switch tugas dengan adik
perempuan saye. Saye kene vacuum pulak. Oklah, x de kejadian2 yang
boleh menaikkan bulu ketiak berlaku. Hmmm,Kalaulah cicak tu muncul
waktu saye tengah vakuum tadikan, dah lame dah saye sedut dia dengan
penyedut hampagas merah kesayangan saye ni. Biar dia bermastautin
selamanya dalam penyedut tu. X payah lepas2. Biar dia tahu hidup dia
macam mane. Muahahahahahaha \evil laugh/

korang sume yang mengadap depan laptop/komputer ni dah kemas rumah
belum? Ke ade orang gaji nak buat sume tu? Waaa, untunglaaaa. \jelly
kjap/ hmmm, oklah sampai sini je. :D ksume, trimass bebanyak sudi bace
cerita saye. Ilepchu.

Kbye¤



About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.