Random

Assalammualaikum. (=

Just a lil update sementara tunggu Running Man kat youtube habis loading.:1: Hmm, so im going to tell u about what happen this day. Hari yang bosan. Agak terkujat :face24:sebab ayah siap awal pagi ni. Biasanya, slagi belum pukul 6.50 slagi tu x siap. Then, dekat sekolah, Umi Bee pangil. Dia bagitahu yg Aind n Ayurai terpilih untuk program PRS esok. So, esok Aind x kan ada kat sekolah lah. sampai pukul 4 petang. Aind n 3 orang lagi akan pergi ke sekolah2 untuk kenalkan apa itu kaunseling. hope sume berjalan lacarlahkan? :face52:

Then, Cikgu Faridah pulek nak jumpe. Tetibe terase famous pulek hari ni. Muehehehe *lempang diri sendiri* rupa2nya, cikgu nak bagitahu yang Aind kene main sahibba petang tadi untuk pemilihan wakil sekolah. Tapi Aind kalah. But, Aind x terasa sangatlah impaknye. sebab.., haha nothing.:17: tu je k! mmmmuaaaahh:face19:

kbye✿

Ulasan

Love Live Laugh berkata…
Hello owner! ;)
Comment ini regarding request anda untuk menyertai bloglist di http://nsazianazainspacein.blogspot.com/p/bloggers.html

Sebelum mendaftar, sila pastikan anda sudah like this group page http://www.facebook.com/pages/GROUP-Blogger-Fanpage-Forever-BFF-Bloglist-for-Blogwalking/135982096476493(<--click). Ini bagi memudahkan anda untuk share latest post/product anda. Letak link latest post/product anda pada wall fanpage ini setiap kali anda selesai menulis post atau melancarkan sesuatu product

Kemudian, sila pastikan anda sudah follow http://nsazianazainspacein.blogspot.com Ini bagi memudahkan saya untuk follow and trace latest news pada blog anda.

Tujuan laman ini dibina adalah untuk memudahkan bloggers/ shoppers lain melakukan blogwalking sekaligus meningkatkan traffic blog atau business anda!

SILA TINGGALKAN MSG DI SHOUT BOX BLOG SAYA JIKA ANDA SUDAH MELAKUKAN KEDUANYA ;)
THANKS ;)

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog