a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Jumaat, 8 Julai 2011
Program seiring sejalan

Assalamualaikum(=

tadikan ade program seiring sejalan. Hmm, yang mak bapak datang amek
rekod tu. :) ayah n ibu datang lambat sikit tadi. Honestlykan,Aind
rase agak seram. Nape seram? Seram sebab takut cikgu Allen cakap
buruk2 pada ibu. Hehe.

Sebab hari tu,dalam kelas dye, Aind kene tegur sebab pusing belakang
waktu dye bercakap. Ekceli, Aind bukan ape, Aind nak tanye Ayu pasal
debat jeww. Aleh2,waktu Aind pusing, cikgu dah berdiri tegak sebelah
meje.*gaya2 orang nak kawad pun ade gak.hihihi*pastu,cikgu mulalah
membebel. Oiit,jangan x tahu, cikgu Aind nie memang terror bab2 nie.
Setanding dengan mak2!

Yelah, dye membebel le yang group belakang ni macam Beri pengaruh x
baik leww. Tu yg, dah seram takut cikgu cakap kat Ayah. Then waktu
giliran Aind pula dengar nasihat2 aka bebelan tu. Dah seram da nie.
Berdebau. Muke jelas tertulis 'aku Nerbess' aleh2, cikgu x cakap pun.
Cikgu puji adelah. Muahaha. Cikgu kate Aind ni budak baik. Waktu cikgu
cakap cenggitu kan. Seriously Aind TERketawa. Woah, time tu mmg akward
gilerlah. Nasib bek cikgu pun ketawa jugak. Kalau x, Buat malu jew.
Jatuh saham den.

Yang lain2 biase2 je. Result pun biase2 je. Nak kate gempak, lowat nau
nak kate teruk pun, x delah teruk mane. Yang sedang2 saje. Hehehe.
Kedudukan dalam kelas still same. Kedudukan dlm batch Aind jatuh 8
anak tangga. Banyakkan? Kalau dalam cerita hindustan, macam tergolek2
dari atas gunung jatuh ke bawah.==' jenuhlah nak mendakinye balik. X
pe2. Usaha tangga kejayaan, maksudnye Aind kene berusaha dulu untuk
naik tangga tu balik. Tapi kali ni, Aind nak naik tangga lagi tinggi
dari sebelum ni! Insyaallah. Fighting\(>,~)/

Kbye¤

Label: ,



About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.