a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Rabu, 1 Jun 2011
Budak 14 tahun mengaku x de dara!

Assalammualaikum. (=
Istighfar panjang Aind baca cerita nie. Ada sowang budak 14 tahun nie*sebaya ngan Aind* mengaku yang dia dah x de dara. Siap berbangga lagi teww. Cuba korang baca antara petikan N3 dia nie.

ni lagi 1 punyaa hal . aku tau dlm dunia ni tak ramai ponpuan ada DARA. skrg susa nk dpt girl yg ade dara . aku kesah ape org nk pggil aku bohsia ? lau kau mara org pggil kau bohsia , means betol la yg kau tu bohsia . sedar sedar la weh .. jgn ingat dlm dunia ni aku srg je tade dara ! pkir sbelum ckp . YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN ! puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita adeMARUAH DIRI ! thankyou :) Posted by Adinda Evans' at Sunday, December 05, 2010

OMG! Ok, mengaku x de dara tu bermaruah lah ye??? Ouh, i c. Aind x faham apa nak jadi sekarang nie. Manusia berbangga melakukan dosa. Allahuakbar. Aind doa agar budak ni dengan balak dye kembali ke jalan yang lurus. Balak dye handsome, tapi sayang, akal taraak. Kesian mak ayah dye. Mesti malu. Kalau tahu. Ya Allah Ya Tuhanku, kau jauhkanlah perkara sebegini berlaku ke atasku. Amin Ya Rabbal Al-Amin.

kbye✿
UPDATE: nie link dye, pegy serbu.. Haha http://milanomonstaa.blogspot.com/

Label:



About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.