a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Khamis, 2 Jun 2011
ahli baru.WiE

Assalammualaikum. (=

entry sebelum nie Aind ada bagitahu yang Aind akan dapat ahli barukan? Korang agak siapa? Tettt..lambat. Biarr Aind gitau.

Actualy, Aind BUKAN akan dapat adik baru, kakak baru,abang baru,bibik baru atau seangkatan denganya. Aind dapat Ahli baru yang bernama...

~DrumRoll~



Toshiba Regza LCD!


Yea...! Nama dia memang pelik sikit. Ialah dah nama pun TV, xkanlah nak letak nama Abu Telivisyen Bin Redza.hehe. Bagi yang salah anggap tu, sorry sesangat ye. Aind xkan dapat adik baru sebab ibu dah tutup kilanglah. :)

Btw, TV lama tu still ada. Kitorang rancang (A.I.H.I Group) nak suruh Ayah belikan PS2. Wah, memang bersusah payah Kitowang berusaha pujuk Ayah. Siap buat surat pemohonan rasmi lagi teww. Akhirnya, Ayah setuju jugak TAPI dengan satu syarat. Kitowang kene turunkan bil elektrik bulan ni, dari RM 180 ke 140. Wah, berat tu. So, mulai hari ni, terpaksalah kitowang berjimat cermat. Demi PS2, kami sanggup..! Haha. kbye✿

Label:



About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.