a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Jumaat, 22 April 2011
HAri Ini Hari Bmi

salam...untuk pengetahuan kamu, kamu dan jugak kamu, hari ni hari Bumi sedunia tau. ya, setiap 22 April adalah Earth Day. So, sepanjang Aind hidup kat bumi yg indah, permai,cantik menawan niekan,*disebabkan hari nie hari bumi, puji lelebih sikit* Aind nak rewind balik ape yang Aind dah buat sepanjang14 tahun jadi penghuni kat sini. *eh, tibe2 rase macam cakap dengan alien pulak.*


hmm, seingat AInd lahkan.., Aind lebih banyak buat kerosakan daripada kebaikan. hehe.* kalau negatif sume memang pade Aind jer. memang haku no. 1! :) BANGGA TIBE2. * ok, so Aind nak minta maaf atas segala kerosakan yang Aind buat.. contohnya perkara yang selalu KITA buat, menyelinap buang sampah merata-rata. hehe. pandang kanan,line cantek,pandang kiri,awesome,tgn mula memainkan peranan. Mesti buat dengan pergerakan yang lemah lembut dan sopan. masaalahnya kalau lemah lembut dan sopan pun,x masukkan dalam tong sampah buat apakan?


lagi tindakan2 AInd yang menghancurkan bumi, pembakaran terbuka. actualy,ayah yang buat. Aind cume tolong je.kire subahat lah nie. Aind memang suke men api-api nie. nampak Ohsem!
then, tindakan Aind yang tengok sampah bersepah macam x bernafsu. jangan katakan nak kutip , terus bla dari situ. apa punye olanglah.


sbenarnya,banyak lagi. kalau nak dilistkan memang sampai terjojol2 mata korang bace sbb sampai esok pagi pun belum tentu habis.k sume. last ucapan dari AInd,
 
salam.Sayangilah bumi kita!

Label:



About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.