a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Sabtu, 23 April 2011
AF9

salam...waaah. Bahagia malam2 minggu nie. Yelah, x de kerja rumah der.
Lu olang ingat senang ke nak ade flie time mcam ni? Haiiah. Lagi 6
minit jer nak Tgk AF nie. Kali nie nak tumpukan sepenuh perhatian.
Pandangan tajam dan x kan lepas dari TV umpama tengah tengok JUSTIN
BIEBER SHIRTLESS.. Aww, Gatal nyah!

Yelah selama nie x dapat tumpukan perhatian yang penuh kalau tengok
Af. Mesti ade perkara menggangu. Setakat nie kan my Favorite(sambil
nyanyi lagu Favorite Girl-JB) Azri n Afif. Dyowang boleeeehlah cute.x
delah cute mane.tapi kalau nak dibandingkan dengan muka mamat2 af9 len
yg macam jambatan Rotan x siap diowang lah paling menyerlah. Wah
selamba Cucur badak je nak kutuk orang. lalala. Klah. Dh start nie.

Kbai<3

--
$!$ @!N



About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.