story morry

salam...ari nie ade beberape perkare yg berlaku..mcm2 perasaan ade arinie...terkejut,pelik,gumbira.., n len2..


1) wedding feast..


yeah, ari nie jiran nenek Aind kahwin.. a.k.a besan nenek.... memang happy lah., sebab Aind mmg suka bila meriah2 nie... Aind suke ble sume ahli keluarga berkumpul.. memang happy.. bnyak gile gelagat..


2)OMG?!


dalam happy2 nie, Pak Chu Aind sakit.. Gastrik.. muntah2 ..Aind yg dgar bunyi Pak Chu muntah nie pn takut... so, Pak Lang bawak Pak Chu pergi Klinik... n doctor suspect mgkn Pak Chu ade BARAH USUS! OMG! jgn lah ade ape2 yg buruk terjadi.. *pray 4 him pliz...


3)Weird..! Why?


dulu aku add ko, ko sombong... so, aku wat dunno je ar.. tapi nape skarang ko ttbe add aku?? ko mabuk ke mase 2..?? bkan ape, mne tembok ego ko yg sekukuh Tembok China 2..? aku bkan x suke blew ko add aku..,tpi, seriously weird!!


k sume... salam

Ulasan

Tanpa Nama berkata…
Ain aq x pham ah lh yg no 3 tuh..

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog