the day..!

salam...*tulis n3 sambil makan karipap.. hehe.. x de pe2 yg menarik utk dceritakn... tapi nk share satu story yg blm pasti kebenarannya, dlm erti kate len gossip lh! tadi, Aind bce paper..(utusan).. actnye, x brminat nk bace pn.., juz selak2 utk cari klu2 ade cter ttg boyfie Aind(Biebs).. so, dgan smangat wiranye(asyik2 waja je yg popular, wira lh plak..) Aind selak selai2... n Aind jmpe nie..!

Justin Bieber, Selena Gomez berpacaran


LOS ANGELES 10 Dis. – Selebriti remaja kelahiran Kanada, Justin Bieber dan Selena Gomez dilaporkan sah berpacaran.

Menurut majalah Amerika Syarikat (AS), Life & Style, pasangan itu yang sebelum ini menafikan khabar angin itu dilaporkan keluar bersama beberapa kali dan mula serius dalam perhubungan mereka.

“Gomez kini menganggap Bieber lebih daripada seorang kawan dan dia telah jatuh hati dengannya,” kata satu sumber.

Gomez yang pernah berpacaran dengan penyanyi Nick Jones dan bintang Twilight, Taylor Lautner bertegas dia tidak pernah keluar bersama dengan penyanyi remaja itu (Bieber) dan menyifatkannya sebagai sesuatu yang ‘pelik’.

Ketika ditanya oleh Ellen DeGeneres dalam rancangan sembang sama ada dia berpacaran dengan Bieber, Gomez berkata, dia menganggap penyanyi remaja popular itu seperti adiknya.

“Saya tidak pernah keluar dengan teman lelaki sepanjang enam bulan lalu. Saya belum menemui jejaka pilihan, dan saya tidak memerlukannya buat masa ini.

“Sebarang hubungan adalah sesuatu yang besar. Jika anda menyukai seseorang tetapi dia tidak menyukai anda, ia rasa seperti dunia telah berakhir.

‘‘Anda perlu membuat 1,000 kali temu janji sebelum mendapat lelaki yang diidamkan,” tegasnya. – AGENSI


urgh! frust ke Aind?? x de lh.. hmm, truthfully, ckit je ar...haha.. sape lh Aind nie nak frust melebih2 kn.. ?erm btol ke?? Aind pn x pasti... tnye lh selena n Biebs sendiri... Aind happy blew Biebs happy.. (Urgh.., statement!geli..., nyah!!) hmm, 2,3 hari nie Aind asyik bergayut ngan Mp3 Aind jer.. kt mne aind, kt ctu lh mp3, kt mne mp3 kt ctu ar aind.. err.., mcm Mp3 tu bley brjalan plak kn..? so, Aind ade men-download beberape lagu Biebs yg bwu.. antaranya..

  • where are u now
  • that should be me
  • runaway love
yg masih blm sempat ddownload tpi teringin nak download:

  • Pray
  • Latin Girl
  • set up a table at ur place
  • Up
  • down to earth
  • shut up girl
erm... 2 lh dye... k, enough 4 this time...salam

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

tutorial:hover berpelangi