a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Khamis, 27 Mei 2010
double triple n3

salam...sowy lame x update.. cian blog kesayangan emotikon01 nie..x sempat lah.. kan Aind buzy pekseebef1954e2afba36936a5c1441e9aaed pertengahan taon nie.. tak tahu dpt no. braper...


divider4 divider4

1)konsert Af
no ari tu konsert afkn.. iwan dapat no lima.. emotikon01tul² sedih n x puas ati langsung dengan keputusan tu! Bagi emotikon01 lah kan, Daus x layak dapat no. 3. sore dye bkn sedap pn.. cume persembahan je bertenaga... tp, emotikon01 still puas ati ble tgk kedudukan carta fakuliti.. tengok nie..
1) shahir
2)Iwan

3)adira

4)Maulana

5) daus

hmm, iwan pn kalahkn Adira.. amacam?? walau pn Iwan dapat no. 5, he still champion in my heartnice!


divider4 divider4

2) GF Iwan!


hmm, lepas af nie je, timbul citer panas pasal awek Iwan.. nie sume gara² Murai.com!walaupn emotikon01 suke, cinta, sayang kat Iwan tu sangat²... emotikon01still suke Iwan ngan kak Anissa.. x tau nape.. tapi ble Iwan dengan nad no Way!! x tahu lah nape sangat emotikon01 nie anti dengan c nad tu.. maybe perangai n perwatakan dye tu kowt.. ntahlah emotikon01 sendiri tgh mencari jawapannya.. Aind tul² terperanjat ble bace artikel murai.. tgk nie....

kini timbul pula cerita yang tidak kurang menariknya tentang kekasih Iwan yang dikatakan bernama Anissa. Khabarnya ,Anissa ni ada satu perangai yang pelik. Dia ni gemar sangat memaksa teman seperjuangan Murai Batu untuk meletakkan wajahnya dalam mana-mana cerita yang ada menyebut nama Iwan.

Bukan setakat itu je, Anissa juga dikatakan sering hadir ke konsert mingguan dengan berpakaian mengalahkan artis dengan harapan agar jurukamera akan merakam fotonya dan wartawan pula akan menemurumahnya hanya semata-mata dia adalah kekasih hati. Oh..Ini kes gila glamlah ni ya?

Yang kelakarnya tu, Anissa dikatakan sedih dan kecewa minggu lalu. Sebabnya dia terasa bila Iwan sedikit pun tidak memandang dan menjeling ke arahnya. Adoi, sampai macam tu pulak jadiknya ya?
hmm... emotikon01 100% x percaye dengan artikel nie.. emotikon01 tau kak Anissa x camtu.. walau pn emotikon01 x brape kenal sgt dgn kak anissa nie, emotikon01 tau dye bkn camtu.. dkt fb pn dye x de menunjuk2 n x sekali pn sebut name Iwan dalam status dye.. mesti dye akn gantikan dengN owg tersayang n sebagainya...


divider4 divider4

3) kenangan silam menerjah!
tadi ade penyampaian anugerah kat sekolah rendah... mule² emotikon01 memang x nak pegi memandang kan ibu yg ade mesyuarat.. tapi, pikir² kan blek rugi pulak kn.. yelah ble lgi mse utk jumpe owg² tsayang kan??mule² brdebar jugak lah nak jumpe dye owg.. tp, lme² dah ok dah.. tapi brdebar sekali lagi ble jumpe sowang kawan nie..
still rupe yang same,
still suare yang same,

still gaya jalan yg same,

still senyuman yg same,
still tingkah laku yg same,
n still debaran yg sme seperti 3 bln dahulu..
love u frenz..
sape? kowang pikirlah sendiri.. but honetly, i miss her/him so much! miss u n really² miss u.. emotikon01 x dapat nak tipu diri sendiri.. memang emotikon01 riiiiindu sgt².. sayang kowang sume.. nak tgk gmbar x?? jom...



k ar.. bubyez!f53a09e97ff19dfc447b77b00e6706e9


About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.