a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Rabu, 14 April 2010
Percintaan.. :(

salam...kowang sume tgk x diari semalamquestionmark02questionmark02questionmark02questionmark02questionmark02questionmark02 sakitnye ati aind.. Nampaknye, terbuktilah percintaan antara Nad dan iwan..uhuk2cry.. Aind tul2 terperanjatshocked apabila Cik Baha terjumpa surat surat yang diberikan oleh Nad kepada Iwan!!! dalam surat tu bertulis,ebef1954e2afba36936a5c1441e9aaed

Boncet,
Take care!
Miss U already! :D
waktu baca surat tu, remuk hati niebroken.. malam tu terase suram jeraining.. chewah x delah sampai suram just sedih lahposh.. bayangkan, sedangkan Aind yang x de ape2 hubungan dgn Iwan nie dah rase sedih, bayangkan perasaan Awex Iwan kat luar sane tuposh..mesti dye lagi sedih.. oleh itu, buat buah hati pengarang jantung abang AIwan nie, tabah2kan lah hati ye.. Aind paham perasaan akak..

Tapikan, bukan Iwan ngan nad je yang dikatakan Bercinta malah Ainf9a9c1ce3fa1a6dae5ae4ca1c62edc20Maulana..
Adira f9a9c1ce3fa1a6dae5ae4ca1c62edc20 Shahir.. nak tau x hasil intipan B Bot??? Nie dye..

oneNAD & IWAN
Perhubu
ngan Nad dan Iwan terlalu rapat. Malah mereka ini seperti belangkas. Ke mana pergi bersama, dan duduk sentiasa sebelah menyebelah. Malah, mereka saling tolong menolong dalam persembahan Konsert. Ada yang mengatakan Iwan sudah mempunyai teman istimewa di luar, tetapi Nad secara terang-terangan berkata tidak kisah dengan perkara itu

twoAIN & MAULANA
Pasangan ini nampaknya paling serius dengan hubungan mereka. Dalam ‘spotcheck’
baru-baru ini, Cik Baha terjumpa surat yang diberikan kepada Maulana kepada Ain. Begitu juga Ain turut menyimpan surat daripada Maulana. Malah, Ain dikatakan menyimpan perasaan cemburu sekiranya Maulana lebih rapat dengan pelajar lain di Akademi

tigaSHAHIR & ADIRA
Dalam diam-diam, pasangan ini dikatakan menyimpan perasaan antara satu sama lain. Karektor Shahir atau lebih dikenali dengan jolokan Ustaz di Akademi menarik perhatian Adira. Malah, Ema pada satu temubual dengan team Murai turut mengakui bahawa adiknya ini rapat dengan Shahir dan jejaka ini mempunyai ciri yang Adira minati
k allz... bagi yang minat kat Iwan tu, jgn lah sedih2 ye(walaupn aku ttp sedih)komen lah kat bawah nie untuk tunjukkan ketidak puas hatiaan anda.. bagi yang duduk Melaka.. happy Holiday esok.. Melaka Bandaraya bersejarah.. hope, melaka akan lebih maju dimasa akan datang..


About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.