a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Rabu, 28 April 2010
pelajar vip??

salam...actualy Aind terkejut bile bace n3 nie kat blog b.bot.. kowang bace ar sendiri...

Pelajar VIP?
Hi Hi Hi

Uolsssss!

B-Bot suka! Suka suka!

Kenapa B-Bot suka? Sebab…

Ada orang baru dalam Akademi!

Terkejut? Janganlah terkejut. AF kan penuh dengan kejutan. Kenapa? Tak Percaya?

Bukan apa, dah masuk minggu yang ke-7 ni, tenaga pengajar semua berhempas pulas untuk meningkatkan prestasi pelajar-pelajar ini. Kalau boleh konsert minggu ke-7 ni, biar semua pelajar dapat 3 lampu hijau

Tapi, pelajar-pelajar ni, kadang kadang macam dah rasa nak bertanding tu

Jadi, untuk mencabar pelajar-pelajar ni, dan untuk menaikkan semula rasa bersemangat nak bertanding, tenaga pengajar dan pihak produksi telah merancang sesuatu

Haa.. kononnya, AF kali ni, buat pertama kalinya, memperkenal LALUAN VIP

Wahhh, ni betul-betul drama ni…. Apa-apa pun, segalanya telah dirancang bersama pihak produksi dan juga Pengetua. Maka, drama pun bermula

Mula-mula ambik dorang dalam vocal class tiba-tiba sirent bunyi

Dorang semua masuk dance floor… tiba-tiba, Norman & pelajar baru dah ada

Ada pelajar yang tercengang, ada yang terpinga-pinga, ada yang buat muka, ada yang jelling

Yelah kan, macam masa kita sekolah dulu ada budak baru masuk kelas

hehehe
sape agaknya ek???? erm, tunggu je lah malam nie yer.. bubye..


About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.