pelajar vip??

salam...actualy Aind terkejut bile bace n3 nie kat blog b.bot.. kowang bace ar sendiri...

Pelajar VIP?
Hi Hi Hi

Uolsssss!

B-Bot suka! Suka suka!

Kenapa B-Bot suka? Sebab…

Ada orang baru dalam Akademi!

Terkejut? Janganlah terkejut. AF kan penuh dengan kejutan. Kenapa? Tak Percaya?

Bukan apa, dah masuk minggu yang ke-7 ni, tenaga pengajar semua berhempas pulas untuk meningkatkan prestasi pelajar-pelajar ini. Kalau boleh konsert minggu ke-7 ni, biar semua pelajar dapat 3 lampu hijau

Tapi, pelajar-pelajar ni, kadang kadang macam dah rasa nak bertanding tu

Jadi, untuk mencabar pelajar-pelajar ni, dan untuk menaikkan semula rasa bersemangat nak bertanding, tenaga pengajar dan pihak produksi telah merancang sesuatu

Haa.. kononnya, AF kali ni, buat pertama kalinya, memperkenal LALUAN VIP

Wahhh, ni betul-betul drama ni…. Apa-apa pun, segalanya telah dirancang bersama pihak produksi dan juga Pengetua. Maka, drama pun bermula

Mula-mula ambik dorang dalam vocal class tiba-tiba sirent bunyi

Dorang semua masuk dance floor… tiba-tiba, Norman & pelajar baru dah ada

Ada pelajar yang tercengang, ada yang terpinga-pinga, ada yang buat muka, ada yang jelling

Yelah kan, macam masa kita sekolah dulu ada budak baru masuk kelas

hehehe
sape agaknya ek???? erm, tunggu je lah malam nie yer.. bubye..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog