kesempurnaan..

salam... ari nie, aind nka cakap tentang Kesempurnaancute..actualy, dalam dunia nie, x de sape yang perfect02_meteor_a kan.. aind sendiri mengaku yang aind nie x sempurnano.. banyak kelemahan yang ade dalam diri aind nie... aind berani cakap yang kowang pn x sempurna kanquestionmark02 hmm, setiap owang kat dunia nie ade kelemahan yang tersendiri.. x kiralah kelemahan yang kecil, mahu pn besar.. hanya Allah saje yang sempurna02_meteor_a..baca nie..
Pada saat Adam diciptakan, manusia diberi akal budi, dengan akal budinya dia bisa mengatur, mengolah, menguasai dan sebagainya. Semua sempurna.
Namun Tuhan Allah yang sangat kreatif tidak ingin berhenti disitu, maka diciptakan Hawa sebagai penolongnya, selain itu Allah juga menganugerahi Hawa dengan kehendak bebas. Hawa = Nafas = Nafsu = Kehendak bebas. Seperti apakah manusia ciptaanNya apabila diberi kehendak bebas.




hmm, aind nak tanye sikit.. sekiranya kowang ade kawan,n dye ade satu perangai buruk yang membuatkan sume owang bercakap pasal keburukan dye tuno.. apew yg kowang akan buat??? icon_questionbiarkan saje @ len2??? kalau kowang nak kongsikan cara silalah postkan komen dbawah nie ye..atau kowang ader nak berkongsi cerita ke? silalah post kat bawah k.. bubye!obreketa6dee1217f3a922ed853a047ff5a5263098ea5d23cb6d82f83f670dcc6334790

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog