salam... arie nie, aq x sekolahsekolah sbb aq demam terok.. bosan je duk kat umah nieSparkle, so ape lagi aku on9 lah.. banyak gak markah ujian yang aku dah dapat semalam.. senarainya-:

Agama-82
Bahasa Arab-82
sejarah-85(the Only one A n The Highest :D)


kalau campur,tolak darab sumenya, markah aku, 500 bagi 6 subjek.. dah ade 5A dan 1B.. ok ar tu kan.. Hmm, yang pasal debaran Af aritu, terharu gler bile Iwan dapat vokal terbaik lelaki.. lepas tu, terus undian nyer melonjak naik.. x caye tengok kat blog My Luv nie>> klik sini
erm, ber tambah terharu apabila tengok Iwan nangis belakang pentascry.. menyebabkan aku pn nak nangis samecry!!hmm, agak2nye, Iwan dapat lagu ape eksing?? klu lagu menatap matamu-Aril best gak.. sesuai ngan dye..awan3hmm, jap ag, aku nak g klinikhospital, mesti dapat banyak ubatubat.. k ar bubye..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

tutorial:hover berpelangi