a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Jumaat, 12 Mac 2010

salam..kowang dah makan.... tadikan aq ader dapat kertas pekse tau... dupdapdupdap:pandacloud_20: gak la.....
tbanyak gak markah yg bek... tapi ader gak yang kuwang bek... actualy, aq bwu dapat tiga kertas pekse je... adertujuh lgi.. so relax ar.. ni senarainye........



mathemetics- 95(100 actualyserubyk)
BAhasa melayu-80
BAhasa Inggeris-76
yang mathemetics tu,aq dapat 95 koz, saya jawab kat kertas pekse btol tapi,, tersalah salin kat kertas OMR...grrnape lah aku nie careless sangat! sedihsakit atie... kalau x dah dapat 100 dah.. tapi ader gak budak kelas sayer yang dapat 100 tau... fatin hidayu.. dye ni tokoh murid akademik dulu... yelah... rumah pown atas bukit pulaukan....huhuhuhubiggrin pe pown, aku ucap tahniah kat kau.... walau pon aku jeles gilerserukaleringat... aku lom mengalah lagi! tgk bendera pink nie masih berkibar lagi.... walau pown condong ckitflag... tadie sebelom balik, cikgu displin kiterowang bercakap panjang lebar lagi! owg dah lorh nak cuti... senagaje melambat2kan lagi..
actualy kan, sebelom balik tadie kan aq nak g bayar duit kelas kat sowang minah nie... so, aku g ar kat meja dye... aku dah kate ngan dye, tapi dye wat bodoh jer... lepas tu, dye kemas buku2 dye... aku ingatkan dye nak keluarkn buku yang ader senarai name tu ... so, aku mcm owang bodoh lorh tunggu... jam dah lambat nie.... dekat 15 mnt aku tunggu dyer, pastu dyer tibe2 blah ngan kwan dye! sakit nyer ati... kalau x nak suh bayar dulu, cakap lah!! ni x, biadab betol!!!!demamsuhu kemarahan aku dah mula nek... dah lah cuaca sekarang nie panas!boomlagilah menaek kan kemarahan aku!nsb bek lah esok dah cuti... erm, citer pasal cuti, bestnye!!!!1 boleh shoppingtrolley,travelluggage, tgk tvtb, sms n calling2 dyemail call.... sape 'dye' 2?? erm, sape2 je lah...leh layari internet gak....pc syoknye!!

ea,,, lupu lak nak citer hari nie ayah saye beli kan kamera pinkcamera untuk saye tau...bestnye.. kowang jangan lupe untuk jeles!:pandacloud_26: oklah rasenyer, dah panjang lebar dah sayer menulis nie... esok nak makan lontong pak cik atan yang lebih sedap dari mac'mcdd, mahupown kfckfc... klu pizza tu, kene pikir 2 kali lah... bubye allz... hepy holiday!
ketagerak


About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.