a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Jumaat, 26 Mac 2010
Nuffnang n Lapar! :(

salam...hmm, aq nak share ngan kowang yang aq telah register sebagai Blogger di NUFFNaNg.. so, nanti akan ade lah iklan2 yang dsiarkan oleh Nuffnang di rumah Pinkhome aku nie... so, kowang rajin2 kan lah tangan untuk klik iklan2 trsebut ye.. kerana,setiap yang kowang klik tu, aku akan dapat duitduit..n bile dah sampai RM 50duit, aku akan dapat cek.. kowang jangan jeles laktounge.. kowang pn nak ea?? klik je kat sini..hmm, sekarang nie, kat tempat aku ngah hujan.. pergh,, memang lapaumakan2 gile!! ibuaku lak x der koz g uruskan Khemah Ibadah kat sekolahsekolah.. ayah aku lak g UPMsekolah sampai esk sebab nak habiskan tesistentang kajian dalam novel Ayat2 Cinta.. erm, bukannye x der makanan kat dapur aku tu.. tapi semenjak 2 nie aku memang x de selera nak makan nasinasi.. dah 2 hari dah aku x makan nasnasii.. so, aku hanye makan makanan ringan2 je lacupcake.. k ar wei..sekarang ngah ujanXmas.. x pasal2 kang aku kene sambar petirkilat3... hehehehe.. bubyelaugh!!


About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.