Nuffnang n Lapar! :(

salam...hmm, aq nak share ngan kowang yang aq telah register sebagai Blogger di NUFFNaNg.. so, nanti akan ade lah iklan2 yang dsiarkan oleh Nuffnang di rumah Pinkhome aku nie... so, kowang rajin2 kan lah tangan untuk klik iklan2 trsebut ye.. kerana,setiap yang kowang klik tu, aku akan dapat duitduit..n bile dah sampai RM 50duit, aku akan dapat cek.. kowang jangan jeles laktounge.. kowang pn nak ea?? klik je kat sini..hmm, sekarang nie, kat tempat aku ngah hujan.. pergh,, memang lapaumakan2 gile!! ibuaku lak x der koz g uruskan Khemah Ibadah kat sekolahsekolah.. ayah aku lak g UPMsekolah sampai esk sebab nak habiskan tesistentang kajian dalam novel Ayat2 Cinta.. erm, bukannye x der makanan kat dapur aku tu.. tapi semenjak 2 nie aku memang x de selera nak makan nasinasi.. dah 2 hari dah aku x makan nasnasii.. so, aku hanye makan makanan ringan2 je lacupcake.. k ar wei..sekarang ngah ujanXmas.. x pasal2 kang aku kene sambar petirkilat3... hehehehe.. bubyelaugh!!

Ulasan

Sabrina Batrisyia berkata…
nape tak lalu nak makan nasi?Kesian sis ain..
Ain Nadzri berkata…
yelah, Byna.. tapi pe pn.. saye still suke makan candy.. :p

Catatan popular daripada blog ini

Contest header paling cute

11 days