demam Af n Iwan my Luv

salam...tau x, semalam aku demam tau.. citer dye camnie arrowmule2, aku g sidai kainjemurjemurjemur.. sebelum sidai kain tu aku g jalan2 kat belakang rumah aku tuterbang.. tempat 2 masih di renovate lagi.. so, mase aku jalan2 tu aku ternampak 'ubi' yang ditimbus ngan tanah..so aku angkat lah tanah yang berbuku tu.. aku punya lah terperanjatshockedblank apabila 'ubi' yang aku sangka kan 'ubi' 2 ialah seekor KATAK!!katak3aku aper lagi terus melompat lah n terus masuk rumah.. lepas dah tenangkan diri wat seketika, aku g sidai kain balikdressdress.. lepas 2, aku terus rase pening n terus demamdemam.. klu ikutkan kepala yang sakit nie, nak saje aku tido tidotapi, memandangkan mala nie ader AF dan aku mestilah x nak lepaskan pekluang untuk tengok Buah Hati aku buat persemabahan Questionlovekisskan..sing so, aku bertahan lah.. tapi, lepas makan panadol, aku rase ok je..cute hmm, nampak nya, x sia2 aku tunggu, Iwan dipuji oleh Edry KRU dengan kata2nya..- AWK WAJAR DBERI CUTISAKIT OLEH DOKTOR DAN TERUS KE PERINGKAT FINAL!!-
OMG!!! masih terngiang2 lagi kate2 2 kat otak aku nie.. nie video persembahan Iwan.. Enjoyz!!
dan pon Boleh!! haps!!haps!!haps!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog