Blog 4 My luv N Tentang Bulan.. :D

salam... ari nie.. aq ader buat blog khas untuk My Luv kissloveaku such as:Kim Bum,Iwan N Aril.. kat cu, aku letak ar gambar2 ,biodata n citer2 terbaru diowang tu.. tapi ianya masih dalam proses lagi.. nanti aku bagi link dye kat kowang, kowang serbulah ramai2 yer..regular erm, ader satu lagi berita yang aq nak kongsikan, cube korang selected text kat blog aku.. Warna apersoalsoalhaa, warne pink kan..klu yang nampak warne biru tu mesti kowang gune Internet Explorer,gogle chrome atau sebagainya.. x pn kowang yang rabun warna kotcool.. hehehehe.. gurau je...laugh erm, kowang nak tak buat camtu?? nak?? nanti lah aku ajar kan..ni gambar blog nyercamera2..


hmm, nak tanyer kowang.. pernah tengok x citer Tentang Bulan?? bestkan citer tu.. Sumpah aku kater sedih.. lagi2 mase Mawi kejar Ila mase dye nak g MRSM.. sampai menitiskan air mata aku detik tucry..yelah, mase ngan Zurina macam x ingat dunia.. skunk bwu nak menyesal.. tapi, pe2 pn aku tabikpenampo ngan pelakon2 cilik tu.. lakonan kowang memang menjadi habis! wink k ar kowang.. bubye..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

tutorial:hover berpelangi