a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Jumaat, 12 Februari 2010
SeDih!!!

SaLam.... ingat X pOst Sye semalam??? saye dah agak dah yang tu syafiqah.. kwn sekelas saye... erm,x de pe yang berlaku ari nie... cume rase seronok je koz dapat Cuti selame seminggu... so.. bgi spe2 yang cuti sekejap tu saye nak ucap kan JANGAN JEloUS!!! Cian KOWANg! HaAHahahahaha... ermm,, befday sye pown dah x lame lagi iaitu 19 februari nie... tau x, tdi aq tanye lah ibu nak wat per befday aku nanti... ibu aku cakap, bgi nasik lemak kat kawan2 jer... perggh!!!mane adil! aku x de pun Buat majlis tiap2 taon... taon lepas pown x, tpi Ipan c gemok tu tiap2, taon dapat!!ciap dapat kek secret recipe lagi tuhh!!! tau x ayah aku beri alasan pe, dye kte mse 2 diowang ader rezeki... so, mse befday aku je dah x der rezeki.... aku memang x puas ati betol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dah lah duit RM500 Yang aku dapat tu pown diowang amik... sedihnye!!! tpi, x pe.... kite tunggu 19 februari nie untuk tunggu.... tau x,, kan sayer ade citer pasal Ain Adiba tu?? eh, x der rasenye.... sayer tul2 jeles ngan kehidupan dye.... dah lah cantik, pelajaran pun ok..... x pernah dapat no. selaen no. 1..... lepas tu, johan sajak kebangsaan pulak tu... senang kate, memang sempurnalah! so, biler aku skool same ngan dye kat Sherodz nie, nmpaknye, x de ar peluang aku nak wakil aper2..... mesti dye akan conquer sumer.... ni tgambar dye.....


erm... cantikkan... ok r sumer... bye... hapy holiday!! b chill
!


About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.