pelajaran+perasaan=happy!!!

salam... mesti korang tertanya2 ape maksud tajuk n3 saya kali ni kan??pelajaran+perasaan=happy!!!hmm,sebenaranya,minggu ni adalah minggu yang paling menggembirakan buat saya... nak tau x sebab ape??? sebabnya, saya rasa, hati saya nie telah dicuri oleh seseorang....oleh??? hmm,adalah.. saya malas nak cite sebab kawan2 saya slalu gak dtg blog saya nie... x pasal2 heboh satu sekolah...hmm, tapi rasanye,saya x dapat berhubung ngan die lagi... macam mane erk?? hp die rosak(ingat x, yang saya pernah tunggu sms dari seseorang?? die lah tu..)emel die lak kene reject... nak kol umah die x leh sebab die dah x duduk kat cnie lagi taon depan....oleh itu,saya telah mendapat idea untuk buatkan die emel... dengan nie,saya arap sangat2 yang saya boleh berhubung ngan die lagi... lagi 1,berita gembira yg nak saya kongsikan ialah,saya dah dapat surat interview gi sekolah seri puteri kat cyberjaya.... bestnay!!! tapi dalam surat tu tulis,saya kena dapat 5a dulu... kalau x,lupakan saja jemputan tu... oleh itu saya harap semua yang membaca n3 saya ni,tolonglah doakan saya dapat 5A..please...
ok,bye!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

tutorial:hover berpelangi