keputusan upsr...

salam.... sorrry sebab lambat update... untuk pengetahuan semuan... saya telah mendapat 5A dalam peperiksaan upsr yang lalu. seramai 17 orang dalam sekolah saya yang telah mendapat 5A.
antaranya ialah...

1) nur ain (saya)
2)nur amira
3)haziyah
4)nadia
5)hasya
6)aiman
7)amjad
8)danial
9)zuhairi
10)nick
11)syahzani
12)hakim
13)hazim
14)haziq
15)iman ammar
16)iqbal
17)izzuddin

*warna2 ni menunjukkan group2 diorang...ade juga berita sedih yang hendak saya samoaikan iaitu, dayang iaitu salah satu blogger dan juga rakan sekolah saya telah kemalangan. die kemalangan pade hari yang same keputusan upsr dikeluarkan. sedihkan. oleh itu,kita sama2, mendoakan keselamatn die..
hmm, untuk pengetahuan semua.. esok saya akn menghadapi interview di sekolah seri puteri (ssp). oleh itu,saya hendak mencari sedikit maklumat berkenaan sekolah tu.. bye2!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog