bercuti di kl

salam..untuk pengetahuan semua,sekarang nie saya berade di kuala lumpur iaitu di rumah mak nani saya... hmm, best tau duduk kat cnie... memandang kan kat rumah mak nani saya nie ade wi-fi jadi saya dpatlah menggunakan internet sesuka hati... x ade ape2 yang boleh saye kate kan kali ini... cume saya ingin berkongsi satu berita sedih iaitu kawan saya yang merupakan salah satu blogger di alam siber ini telah maninggal dunia pade hari raya korban yang lepas... oleh itu,marilah kite same2 membacekan al-fatihah kepada arwah dayang.... korang boleh jugak, membuka blognya di ruang shoutmix saye untuk melihat catatan arwah sebelum meninggal dunia...oklah.. x de ape yang nak dikatekaan lagi.... bye sume.. ade umur jumpe lagi.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

tutorial:hover berpelangi