gambar..



salam,hari ni x de ape yang berlaku... cume hari yang membosankanMySpace.. ape2 pun,saya nak kongsi gambar dengan korang.. ni sume gambar2 saya n kawan2 saya..MySpace korang tengoklah sendiri ye..MySpace


ni sebenarnya gambar masa darjah 5.... tapi x sempat nak tunjuk..


ni pulak, gambar budak2 bola tampar... korang boleh lah cari 'calon' kat cniMySpace...hahahahaMySpaceeh, terlebih pulak...





ni,gambar budak perempuan dalam pertandina nyanyian MySpace

ni pulak gambar saya mase pidato.... cantik xMySpace??? korang mesti cakap cantik tau... kalau x, saya nangis camnie,MySpace..hahah,x de lah... saya x kesah korang


nak cakap ape pun... tapi kalau cakap cantik,nah ambik flying kiss n tarian nie..MySpaceMySpace
oklah,bye3!!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

Tutorial:Favicon@ icon di blog