selamat hari raya!!!

salam..... lama dah tak update Computer blog ni kan.... dah naik bersawang dah... hari ni merupakan hari terakhir puasa iaitu 30 Ramadhan... ini bermakna.... esok kite raye!!!!! yeye!!! dapat duit raya... hahaha.. saye nak gunakan kesempatan ni untuk memberi sedikit ucapan sempena hari raya nie... ehem,ehem... kepada keluarga yang tengah sebok membuat persiapan saya ucapkan selamat hari raya... harap dapat memaafkan kesilapan saya jika ade ape2 yang saya tersalah buat... jangan lupa masak sedap2 tau... untuk kawan2,jemputlah datang ke rumah saya.. jangan maen mercun tau... kalau cedera nanti sape yang susah, saya jugak koz terpaksa menanggung kesedihan...bagi yang rasa ade buat kesalahan kat saya tu, jangan risau sebab saya dah lama maafkan. korang pon jangan lupa maafkan saya tau!! last sekali, tidak lupa juga untuk pembaca2 blog saya, selamat hari raya n sape2 yang balik kampong saya ucapkan selamat memandu.. nanti kalau saya sempat, saya updatekan gambar saya yang comel nie mase raya... (hehehe... comel ke??perasan je..)saya juga tak lupa untuk menyeru kepada korang sume yang ade friendster or facebook, jangan lupa add saya tau... nickname saya -:sis ain... korang yang nak suh saya add, bagilah nickname korang kat ruang komen tau!! bye.... Kisses





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

tutorial:hover berpelangi