a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Rabu, 23 September 2009
rindu...

salam... hari ni saya nak meluahkan rasa rindu saya pada seseorang... orang tu saya x leh lah nak gi tau... tapi saya memang betol2 rindu die... setiap malam saya mimpi die je... saya pon x tau... saya dah anggap die sebagai kawan dah tapi hati saya ni masih cinta n sayang kat die... saya harap dia bace ape yang saya tulis ni n die pon macam saya... bye!!


About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.