mood merajuk...

salam.. hari ni saya dalam mood merajuk.Crying 1. bukan merajuk dekat keluarga,bukan juga kekasih hati.. tapi, Ameerul amjad bin Zailani... saya kecil hati sangat2 ngan die.. sebabnye, x yah lah tau.. biarlah die n saye je tau.. bukan saya ni mengada2 tapi die tu yang melampau... hmm,malaslah nak cite panjang2 buat sakitkan ati je.. Very Angry kan semalam saya ade cite tentang harapanMaking A Wish saya supaye die masuk sek. sultan alam syahkan?? nampaknya, sekarang ni,sume nyer sie2 je.. die nak masuk sek. muzzafar syah kat melaka.. Disappointed 2 tadi,ade satu kejadian yang agak menyakitkan ati.. tapi ni amat2 lah x sesuai untuk diceritakan disini... nanti ade org lak yang terasa.. oklah,bye2!!

p/s: sayanye diri dari dr.fadhilah kamsah...-* Berfikiran abstrak. * Sukakan benda yang realiti dan abstrak. * Bijak dan pintar * Berpewatakan yang mudah berubah. * Mudah menawan orang lain. * Agak pendiam. * Pemalu dan rendah diri. * Jujur dan setia pada segalanya. * Keras hati untuk mencapai matlamat. * Tidak suka dikongkong. * Mudah memberontak apabila dikongkong. * Suka kegiatan yang lasak. * Emosinya mudah terluka dan sangat sensitif. * Mudah mempamerkan marahnya. * Tidak suka benda yang remeh-temeh. * Suka berkawan tapi kurang mempamerkannya. * Sangat berani dan suka memberontak. * Bercita-cita tinggi, suka berangan-angan dan ada harapan untuk merealisasikan impiannya. * Pemerhatian yang tajam. * Suka hiburan dan sukan. * Suka benda yang bersifat seni. * Sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran. * Amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros. * Belajar untuk mempamerkan emosi-untuk pengetahuan am semua.. ini adalah diri saya..


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

tutorial:hover berpelangi