PERCUBAAN UPSR

hai... hari ni saya nak berkongsi tentang percubaan minggu hadapan... nak tau x persaan saya macam mana??? saya rasa takut,tertekan n macam2 lagi... semuanya bercampur baur. saya takut sebab menanti keputusan. tertekan sebab belum buat ape2 persediaan lagi.... bukan lah tak buat langsung tapi..... entahlah saya pon tak tau.korang pon mesti akan ade percubaan kan... anyway, saya nak ucapkan good luck pade kawan-kawan saya...

pada-:

ღamira
ღhaziyah
ღasyiqin
ღhasya
ღaisyah
ღkina
ღnadia
ღatikah
ღsyawani
ღsyaima
ღsuhaila
ღnik
ღezzatul
ღmardhiah
ღsabrina
ღtarmili
ღsyazani
ღfariq
ღsaffuan
ღarif

ღviknes
ღiqbal
ღizzuddin
ღamjad
ღaiman
ღsaiful
ღriduan
ღdanial
ღzuhairi
ღhazim
ღhakim
ღhaziq

dan akhir sekali.... GOOD LUCK 4 MY LOVE... NICK..

Oklah.... saya nak undur diri dulu. bagi kawan-kawan yang saya x sebut namanya sori sebab mungkin saya lupa. bye




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

'Choice'