kerja rumah

Fuh.... banyak betol kerja rumah.... eh, lupa lak nak gi salam... sory ea... assalammualaikum... ha,berbalik kepada topik... hari ni banyak betul kerja rumah... cikgu sallahudin saya suruh buat 5 karangan... banyak kan. mentang-mentanglah cuti sampai seminggu... tu yang kena buat keje rumah banyak-banyak ni... ingatkan cuti dapatlah rehat tapi..... macam tu jugalah nampaknya.. yela, bukan salah cikgu kan... kata nak dapat 5A... apelah baru ckit nak mengeluh kan..kan...kan..
huh, tapi macammana ni saya belom buat satu ape pon... kawan saya si amira tu dah siap dah lima2 karangan.... cuma saya je yang belom dan masih sempat lagi update blog... ish,ish,ish....anyway, sebelum saya mengundur diri, saya nak menasihatkan agar korang jaga kesihatan.... terutama yang bakal ambik ujian besar taun ni... take care tau.... bye!!!

p/s:please bagi idea untuk saya buat cerpen...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tutorial: Letak Facebook share button di blog

Resepi: Kek Batik Sarawak/Milo

tutorial:hover berpelangi