a i n a d z r i ;
 Home | Follow+

Khamis, 20 Ogos 2009
Kembara puisi..

Salam... Seperti yang dijanjikan... hari ni saya akan cerita tentang kembara puisi.... hmm..... kat situ memang best... mule2 kol 2.30 ade ceramah..... lepas tu malam tu ade pelancaran buku muara pahlawan.... buku tu menerbitkan puisi yang kita orang cipta sendiri... saya punya belum diterbitkan lagi tapi Insyaallah akan ade.... lepas tu, kite orang ade latihan nazamSmiley Choir untuk persembahan di N.9,esoknya.... korang tahu.. kali pertama saya dengar suara abang2 kat situ.... pewh!!! memang menusuk kalbu.. esoknya saya gi N.9. masa naik bas abang2 tu main teka-teki n menyanyi... Singer 1 (kiranya memang syoklah!!!!) lepas sampai kat Taman Budaya... kite orang dengar ceramah tentang keganasan komunis kat situ... lepas tu saye gi melawat makam Tuanku Tambusai.... lepas dah gi situ kite orang gi pulak kat istana seri menanti... ape yang istimewanya, istana ni tak gunakan sebatang paku pon.... terror kan..... lepas penat,kita orang singgah kat masjid untuk tunaikan solat zohor dan asar (jamak) mulenya kite orang nak gi teratak Zaaba..... tapi masa tak mengizinkan so kite orang terus balik melaka..... sekarang ni saya tengah berusaha untuk mencari contact rakan2 saya kat sana... bye sumer!!!!Princess




About Me


Blogger from Malacca-Bangalore. Was born in 1997. Blogging since 2008. Full time dental student and part time blogger. This blog is a little place where I express my feelings and memories. I'm sucker for cute things and beautiful words. Feel free to join my journey through out life and leave your advices or thoughts at the comment section or chatbox. Love, Ain Nadzri.


Chatbox


Alien sesat


Treasure


Copyright ©Ain Nadzri. All rights reserved.